سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 46814
تعداد بازدید امروز: 0
تعداد بازدید دیروز: 10
  • آوای دل www.shereno.com درباره ما


  • بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    مدیر وبلاگ : برجان[58]
    نویسندگان وبلاگ :
    بغض سکوت
    بغض سکوت (@)[3]


    ما دوتا جز عشق حرف دل نداریم...
  • پیوندهای روزانه

  • لپ تاپ رایگان!!! [58]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من




  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    زیبایی بردباری، نشانه فراوانی دانش است . [امام علی علیه السلام]
  • همچون یک رویا نویسنده: برجان سه شنبه 88/10/29 ساعت 1:49 ع
  • همچون یک رویا

     

    و باد می وزد . گیسوان طلایی تو را در اولین پرتو های خورشید درخشان با همراهی نسیم چون پرهای قو صورتم را نوازش میکند...

    آه...چقدر زیباست آن لحظه که من به شرق مینگرم و نور خورشید را میبینم که در برابر صورت سپید تو شرمنده می شود...

    بگذار بار دیگر دستان گرمت را بفشارم تا سردی خاطره ی آخرین رفتنت را فراموش کنم.

    صدای دلنشینت را که همیشه بلبلان با شنیدنش به عشق بازی می پرداختند، بگذار تا بشنوم...

    هیچ گاه فراموش نمی کنم نگاه معصومانه ات، که در محبت و عشق را به من آموخت.

    آخر چرا برگ زرد درخت، تو را از من دور کرد!!!؟؟....

    چگونه تو را از من ربود؟!!

    وقت رفتن است، خورشید در حال غروب و باد سرد پاییز به صورتم چنگ می زند...

    سرمای بی حد صندلی فلزی پارک با آن همه برگ پاییزی طاقتم را به پایان برد...

    باید رفت...باید تنها رفت...!!


  • سخن دوستان( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ