سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 46740
تعداد بازدید امروز: 3
تعداد بازدید دیروز: 5
  • آوای دل www.shereno.com درباره ما


  • بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    مدیر وبلاگ : برجان[58]
    نویسندگان وبلاگ :
    بغض سکوت
    بغض سکوت (@)[3]


    ما دوتا جز عشق حرف دل نداریم...
  • پیوندهای روزانه

  • لپ تاپ رایگان!!! [58]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من




  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • بی قرار هزار نا گفته....! نویسنده: برجان یکشنبه 89/3/16 ساعت 4:31 ع
  • منم و شب

     منم و چشمان منتظر برای خواب

     منم و اتاقکی شلوغ در سر، که پر از حرف ها و نا گفته هاست!

             با دری باز به روی همین کاغذ سپید........

                  هزار ناگفته هم که بگویم،   خلوت نمیشود...........

                           هزار نا گفته ؟؟!!؟

                           از چشمانم تا خواب هزار شهرِ پر از اتاق راه است...!
  • سخن دوستان( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ