سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 46742
تعداد بازدید امروز: 5
تعداد بازدید دیروز: 5
  • آوای دل www.shereno.com درباره ما


  • بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    مدیر وبلاگ : برجان[58]
    نویسندگان وبلاگ :
    بغض سکوت
    بغض سکوت (@)[3]


    ما دوتا جز عشق حرف دل نداریم...
  • پیوندهای روزانه

  • لپ تاپ رایگان!!! [58]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من




  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
  • نگاه نویسنده: برجان دوشنبه 89/6/15 ساعت 1:12 ص
  • سوزد درون سینه ام از حجم گرم آن نگاه

    با خاطرت شاد و خوشم، در این شب سرد و سیاه

    ای جان من آخر بیا، بر عاشقت رحمی بکن

    رحمی برای آن که شد، عاشق برای یک نگاه

    آنکس که گر غم آیدت، زار و پریشان می شود

    آنکس که تا رحمی ندید، از بی پناهی گفت: آه

    آهی کشید از جان خود، پا تا به سر نالان بشد

    گفت ای عدو خوش می کشی، کشتن برای یک نگاه

    بر جان ما خون کرده ای، از رنج ها که داده ای

    خون کرده ای، دل برده ای، با یک نظر، آن یک نگاه


  • سخن دوستان( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ