سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 46803
تعداد بازدید امروز: 4
تعداد بازدید دیروز: 1
  • آوای دل www.shereno.com درباره ما


  • بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    مدیر وبلاگ : برجان[58]
    نویسندگان وبلاگ :
    بغض سکوت
    بغض سکوت (@)[3]


    ما دوتا جز عشق حرف دل نداریم...
  • پیوندهای روزانه

  • لپ تاپ رایگان!!! [58]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من




  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    بنده ی عشقم و از هر دو جهان آزادم
    بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]
  • هیچکس جز تو... نویسنده: بغض سکوت جمعه 91/2/22 ساعت 1:27 ص

  •  

        هیچکس جز تو وقتی ترانه هایم را  گوش میدهد برایم گریه نمیکنه

        هیچکس وقتی بین تنهایی اسیر شدم برام چایی نمیریزد

        هیچکس وقتی از ترس کابوس های سکوت در نیمه های شب که میخواهم داد بزنم اما نمیتوانم، به دستم آب نمیدهد

        هیچکس مثله تو من را به آسمان نمیرساند

        هیچکس جز تو وقتی شب ها بالشتم خیس میشود نمیفهمد

        هیچکس جز تو پای حرف هایم نمیشیند

        هیچکس برای دیدنم زحمت نمیکشد که به زحمت بیفتد

        در اوج تنهایی تو مرد بارانی من هستی

        تو من هستی و من هیچوقت تورا پیدا نکردم

        با خودم که حرف میزدم گفتند دیوانه ای، وقتی حرف نزدم گفتند ساکتی و دیوانه ای

        هیچکس جز تو از روی دل قضاوت نکرد وقتی که تمام حرف ها را فقط نوشتم

        و هیچکس جز تو بغض صدای نداشته ام را نشنید در اوج بی زبانی

        و هیچ کس نمیداند که چرا من هنوز نمیتوانم سخن بگویم، که چرا من لالم

    Pray


  • سخن دوستان( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ